Асистентська (035 Філологія (035.01 Українська мова і література)) та виробнича навчально-виховна педагогічна (014 Середня освіта (014.01 Українська мова і література)) практика магістрів

Із першого лютого розпочалася виробнича практика. Магістранти мають можливість показати свої знання та педагогічні здібності на викладацькій ниві.

11. 02. 2021 провела перше лекційне заняття Пуршега І.І. з навчальної дисципліни «Українська діалектологія» (викладач Бігусяк М. В.) для студентів Факультету філології 2 курсу (Узс/о-21) спеціальності «014 Середня освіта (Українська мова та література)» на тему «Наріччя і говори української мови. Північне наріччя». Лекція проведена на належному науково-методичному рівні, досягнуто всіх поставлених цілей. Науковим керівником маґістрині є директорка нашого Інституту, яка відвідала заняття та дала методичні поради.

Практикантка ділиться своїми міркуваннями щодо навчання на Факультеті філології:

«Бути викладачем – не просто, це своєрідне мистецтво, покликання, велика відповідальність. Важливо, щоб те, що ти робиш, приносило задоволення і, безсумнівно, давало плоди. Я щаслива, що студенти групи Узс/о-21 оцінили мої зусилля і старання, адже це був мій перший досвід. Саме такі приємні відгуки додають наснаги і ще більшої упевненості в тому, що зупинятися на досягнутому не варто, а йти до нових вершин своєї мети. Все, що вдалось мені зробити на практиці, – це завдяки мудрим настановам доцентів Валентини Ґрещук та Михайла Бігусяка, які професійно і креативно підходять до викладання дисциплін і майстерно передають свої знання здобувачам освіти. Вельми вдячна їм за рекомендації та щирі поради».

Про проведену роботу із захопленням розповідає Маріанна Роман:

«Ніколи не буває пізно вдосконалюватись. Незважаючи на те, що невеликий досвід роботи у школі у мене вже є, практика – один з важливих елементів навчання в маґістратурі на Факультеті філології ПНУ імені В. Стефаника.

18.02. 2021 в онлайн-режимі я проводила урок української мови для учнів 10-Б класу Богданської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рахівського району на тему: «Уживання великої літери». Я намагалася залучати до роботи учнів, використовуючи при поясненні нового матеріалу цікаві приклади, ілюстративний матеріал, обговорюючи проблемні моменти. У всьому цьому мені допомогли знання, які я отримала під час курсу «Методика викладання української мови у закладах різних рівнів акредитації». Моя керівниця маґістерської роботи, доцентка Ґрещук Валентина Василівна дала чудові поради та методичні рекомендації, якими я користувалась у підготовці до уроку. У важкий карантинний період в нагоді стала презентація, адже так учням було цікавіше та легше сприймати навчальний матеріал.

Щиро вдячна Валентині Василівні за те, що вона приєдналася до уроку і дала цінні настанови, Слоньовській Ользі Володимирівні – за влучні рекомендації у проходженні практики. Велике спасибі ще й завучу школи Гав‘юк Мар‘яні Миколаївні за гарну організацію роботи у моєму професійному зростанні. Укотре переконуюсь, що коли навколо тебе досвідчені, кваліфіковані, мудрі і добрі люди, – сам стаєш таким».

Бажаємо успіхів Іванні та Маріанні у подальшому проходженні практики.