19 травня відбулася підсумкова нарада виробничої навчально-виховної педагогічної практики студентів ІІІ курсу групи Узсо-31, яка стала своєрідним звітом про проведену роботу. Практиканти розповідали про те, як здобували нові навички й уміння знаходити індивідуальний підхід до учнів, ділилися своїми успіхами та враженнями від проходження практики, демонстрували яскраві презентації, фото та відео. Ця практика була особливою, адже студенти мали можливість спілкуватися з учнями як в онлайн режимі, так і в офлайн. Філологині зауважили, що це дало змогу відкрити для себе цікаві методи і новітні засоби володіння сучасними освітніми технологіями. Усі вправно вчилися застосовувати різні програми, щоб покращити дистанційне навчання.
Також студенти висловили подяку своїм вчителям та методистам за безцінні поради та настанови, які стали у нагоді під час проведення уроків, позакласних та виховних заходів. Факультетський керівник практики, директорка нашого Інституту Валентина Ґрещук наголосила, що в процесі проходження практики студенти старанно виконували всі завдання та якісно підготували презентації проведеної роботи. Бакалаврині намагалися порозумітися з учнями та вчителями, старалися використовували різні методи у навчанні, удосконалювати свої навички, проводили профорієнтаційні заходи зі старшокласниками і запросили їх на рідний факультет.
Філологині отримали колосальний досвід та змогу реалізувати себе як педагоги та класні наставники, пересвідчилися, що проходження педагогічної практики – це надзвичайно важливий етап у становленні майбутнього вчителя. Усі студенти дуже вдячні керівникові практики Валентині Ґрещук та методистові, професору Василю Ґрещуку за те, що допомогли реалізувати вдалі ідеї, дали корисні поради, поділилися важливим досвідом своєї педагогічної діяльності.