Уже стало доброю традицією апробовувати свої наукові дослідження публікаціями у газеті “Освітянське слово”.
Під керівництвом директорки нашого Інституту Валентини Василівни Ґрещук студентка-бакалавриня 4 курсу Факультету філології спеціальності “014 Середня освіта. Українська мова і література” Тетяна Скрипник поділилася науковими здобутками у свіжому номері “Освітянського слова”.
У своїй статті бакалавриня виокремила основні мовні помилки в рекламі, а також окреслила використання лексико-стилістичних та образних засобів з метою урізноманітнення, збагачення, увиразнення мовлення реклами.
Ось як ділиться враженнями Тетяна Скрипник:
“Для мене це був перший безцінний досвід, який буде хорошим стимулом для написання бакалаврської роботи. Щиро дякую моєму керівникові – доцентці кафедри загального та германського мовознавства Валентині Ґрещук за допомогу у написанні статті, цінні поради та настанови. Спасибі за натхнення, цікаві ідеї та віру в мене. Окремі слова подяки хочу висловити редакції газети “Освітянське слово” за публікацію мого матеріалу”.
Це дуже хороший досвід тісної співпраці майбутніх вчителів української мови і літератури з освітянською спільнотою. Щиро вітаємо майбутню філологиню з першою публікацією та бажаємо нових досягнень!