Підсумкова нарада за результатами виробничої навчально-виховної педагогічної практики на Факультеті філології

22 травня 2024 року  на Факультеті філології відбулася підсумкова нарада за результатами виробничої навчально-виховної педагогічної практики студентів третього курсу спеціальностей 014. Середня освіта (Українська мова і література) та 035 Філологія (Українська мова та література) денної форми навчання, яку організувала директорка навчально-наукового Інституту українознавства, кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри української мови Ґрещук Валентина Василівна

На підсумковій нараді із вітальними словами до студентів звернулися факультетська керівниця практики  Валентина Ґрещук, декан Факультету філології, доктор філологічних наук, професор кафедри української літератури Голод Роман Богданович та заступниця декана, кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри слов’янських мов Лазарович Ольга Миколаївна. Студенти, у свою чергу, відзвітували  про проведену роботу, доповнивши свої доповіді яскравими враженнями  від навчального процесу, поділилися креативним підходом та інтерактивними методами, які використовували на уроках української мови та літератури, а також досвідом долання труднощів, які виникали під час практики.

Звітна нарада за результатами виробничої навчально-виховної педагогічної практики для студентів заочної форми навчання відбулася наступного дня, 23 травня, в онлайн-форматі. Із вітальним словом до практикантів звернулися керівниця практики Ґрещук Валентина Василівна  та фаховий методист, доктор філологічних наук, професор кафедри української мови Ґрещук Василь Васильович. Студенти звітували про проведені уроки та профорієнтаційну роботу з учнями 9-11 класів, про підготовку та організацію виховних та позакласних заходів тощо.

Для студентів денної та заочної форм навчання виробнича навчально-виховна педагогічна практика була успішною, продуктивною та цікавою,  про що свідчать дописи, опубліковані студентами у соцмережах:

Навчальна практика додала впевненості кожному з нас у правильному виборі професії та власних здібностях, засвідчила необхідність постійного самовдосконалення в педагогічній сфері та розширення своєї ерудиції

 Надія Тернінчук, студентка групи УМЛсо-31

Багато позитивних емоцій та вражень ми отримали за час проходження практики. Ми набралися неоціненного досвіду, навчилися комунікувати з учнями, знаходити підхід до них, бути лідерами та авторитетами. Зрештою, навчилися бути вчителями.

Ангеліна Твердохліб, студентка групи Узсо-31