12 листопада відбулося засідання вченої ради Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Згідно з порядком денним, було розглянуто питання про організацію та проведення всіх видів практик: навчальних, виробничих (педагогічних, за конкретним непедагогічним фахом) в Університеті на сучасному етапі та перспективні завдання на майбутнє (доповідала завідувачка відділу виробничої (навчальної) практики Ярослава Василишин). Співдоповідачами були: доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти, завідувач творчої навчально-наукової лабораторії Міжнародного проекту «Гірська школа Українських Карпат» Інна Червінська (“Практична підготовка здобувачів вищої освіти через творчу навчально-наукову лабораторію «Гірська школа Українських Карпат»), кандидат історичних наук, доцент кафедри історії України Тамара Галицька-Дідух (“Про співпрацю під час виробничих практик із базами практик з метою результативної профорієнтації“.
Про інноваційні підходи у методиці викладання української мови під час підготовки до виробничої навчально-виховної практики студентів доповідала директорка навчально-наукового Інституту українознавства, кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри української мови Ґрещук Валентина Василівна. Валентина Василівна розповіла про творчий проєкт “Готуємося до практики”, який започаткувала у 2018 році, його основну мету та напрямки роботи; за допомогою презентації висвітлила основні моменти підготовки студентів до виробничої навчально-виховної педагогічної практики на заняттях з “Методики викладання української мови”, а саме: моделювання різних типів уроків, факультативних та позакласних заходів, упровадження інноваційних методів у навчальний процес, створення відеоуроків та профорієнтаційних відеороликів, публікації у газеті “Освітянське слово”, опанування програм НУШ, інклюзивної освіти тощо. Валентина Василівна наголосила на тісній співпраці з учителями-методистами, яких запрошує на уроки, магістрантами та випускниками Факультету філології, які успішно закінчили навчання та працюють за фахом у ЗЗСО. Як учителів-методисти, так і старші колеги дають здобувачам вищої освіти слушні методичні поради та рекомендації, які варто врахувати під час проходження практики. Усі види робіт, які окреслила Валентина Василівна, допомагають всебічно підготувати студентів до виробничої навчально-виховної педагогічної практики, дозволяють зарекомендувати себе позитивно, та, за сприятливих умов, подбати про майбутнє працевлаштування.