У рамках проходження виробничої навчально-виховної педагогічної практики для студентів УМЛф-32 було організовано нараду, яка стала своєрідним підсумком виконаної роботи. Методисти відзначили, що кожен із практикантів продемонстрував не тільки свої фахові знання, але й уміння знаходити індивідуальний підхід до учнів. Завідувач кафедри української мови, професор Василь Ґрещук зауважив, що дистанційне навчання не стало викликом для студентів, адже вони були готові до будь-якої форми проведення уроків. Підтвердженням цього слугували яскраві презентації бакалавринь, які висвітлили основні моменти своєї роботи. Факультетський керівник практики, директорка нашого Інституту Валентина Ґрещук наголосила на тому, що знання, отримані на парах із фахових дисциплін і методики їх викладання, неабияк допомогли студентам, позаяк потрібно не тільки знати матеріал, але й вміти його правильно подати.
До практиканток також звернулася учителька української мови та літератури Латишевська Оксана Дмитрівна, щоб подякувати за належну підготовку філологинь, поділитися їхніми досягненнями та побажати успіхів у подальшій роботі. Наприкінці наради всі студенти погодилися з тим, що ці 6 тижнів подарували їм не тільки неоціненний досвід, але й безліч емоцій та щиро подякували всім вчителям, методистам, ліцеїстам, які допомогли успішно пройти цей етап.
Аналогічну роботу було проведено зі студентами групи УМЛсо-31. На нараді доповідали та поділилися своїми успіхами, очікуваннями і враженнями від отриманого досвіду старости груп, що проходили практику на базі ліцеїв №7, №11, №15, №16, № 23. Факультетський керівник практики, директорка нашого Інституту Валентина Ґрещук наголосила, що в процесі захисту виробничої практики студенти показали високий рівень фахової підготовки, продемонстрували ґрунтовні звіти та чудові результати своєї плідної праці. Професорка Марія Голянич та методист Володимир Барчук закцентували на тому, що студенти-практиканти працьовиті, старанні і мають великий творчий потенціал. І студенти, і викладачі вкотре мали можливість пересвідчитися, що проходження педагогічної практики – це надзвичайно важливий етап у професійному становленні майбутнього вчителя.
Свою оцінку роботі студентів надала заступниця директора із навчально-виховної роботи ліцею №11 Шевчук Олена Вікторівна, яка була задоволена успіхами та креативністю майбутніх педагогинь. Про те, що здобувачі вищої освіти зарекомендували себе як хороші фахівці своєї справи і вправно володіють сучасними освітніми технологіями, розповіла вчитель української мови та літератури ліцею №23 Турій Ірина Михайлівна. Варто зазначити, що саме ця практика була особливою для студентів, адже вони мали змогу проходити її як в дистанційному, так і в офлайн форматі. Практиканти відкривали для себе нові програми і платформи, які полегшують процес дистанційного навчання учнів. Зокрема, Попич Лідія відзняла чудовий відеоурок із української мови на тему: “Пряма мова. Розділові знаки у реченнях із прямою мовою”.
Бакалаврині відзначили, що виробнича психолого-педагогічна практика залишила по собі море хороших вражень та позитивних емоцій. Студенти висловили щиру подяку своїм вчителям та методистам за цінні поради та слушні настанови, завдяки яким зробили важливий крок в успішне педагогічне майбутнє, а також вкотре переконалися, що професія вчителя – це правильний вибір у їхньому житті.