Підбиваємо підсумки, розкриваємо таланти та показуємо результати!
Філологині груп УМЛс/о-41 та УМЛф-42 задіяли всю свою креативність та фантазію при підготовці до підсумкового заняття із дисципліни “Стилістика і культура української мови”, яке було проведено у цікавій формі. Завдання, яке стояло перед студентами, полягало у представленні всіх стилів української мови. Бакалаврині відзначили, що такі нетипові заняття під керівництвом директорки нашого Інституту є яскравим прикладом “не нудного” дистанційного навчання.
Сидячи перед комп’ютерами, ноутбуками, студенти побували і в казці, і відчули передріздвяну атмосферу у студії новин на каналі “Цікава стилістика” та відвідали міста України на Різдвяні свята, стали свідками цікавих розмов тощо. Можна було полинути і до мальовничих Карпатських гір, де гуцули дзвінко виспівували співанки, і відвідати віртуальний музей “Різдвяна символіка”, у якому розповідають про унікальні символи Різдва в Україні. Глядачі отримали велике задоволення від перегляду відео, а студенти, які презентували його, мали нагоду відчути задоволення від результату своєї творчої праці.
Дівчата показали свою акторську майстерність та творчий підхід до завдання, радо поділилися чарівними моментами зі свого насиченого, цікавого та яскравого життя на Факультеті філології. Вкотре переконуємося, що унікальною та особливою є професія учителя, яка поєднує у собі і майстерну акторську гру та мистецтво володіння словом, і вміння писати сценарії, складати презентації, знімати та монтувати відео. Дякуємо філологиням за злагоджену і клопітку працю!
Під керівництвом директорки нашого Інституту студенти і студентки групи УМЛс/о-32 на заняттях з курсу “Когнітивні аспекти словотвору” мали можливість творчо проявити себе, презентувавши тексти різних стилів із власними словоутвореннями. Новорічна тематика, яка здебільшого фігурувала у творах, викликала у всіх святковий настрій, створила атмосферу затишку і тепла. Бакалаврині вкотре продемонстрували, що дуже важливо у процесі навчання (офлайн та онлайн) творчо поєднувати теорію з практикою. Упродовж семестру всі активно та охоче працювали, тому змогли проявити себе педагогічно, творчо, фахово, влучнословно, методично. Зрештою, оказіонально!
Ось як ділиться враженнями Ірина Антоняк:
“Коли ми з одногрупниками вперше почули назву дисципліни «Когнітивні аспекти словотвору», то були готові до надважких наукових теорій, незрозумілих визначень та сотень типових завдань. І вже сьогодні, підсумовуючи вивчене на останньому занятті, зрозуміли, що ні хвилини за весь семестр не нудьгували. Навіть у контрольному завданні змогли проявити свою творчість, поділитись авторськими текстами і оказіональними утвореннями”.
Ще один гарний досвід здобула студентка групи УМЛс/о-41 Оксана Блискун із публікацією своїх наукових досліджень у газеті “Освітянське слово”. У статті «Сучасні тенденції моди у мові» бакалавриня окреслила основні модні явища в мові, зокрема: недоречне вживання складних слів із першою частиною супер-, євро- ; використання сленгізмів, жаргонних висловів, іншомовних слів, які, без сумніву, не прикрашають нашу мову. Ідея про питання моди у мові зародилася на заняттях зі “Стилістики та культури мови” (викладач: кандидат філологічних наук, доц. Валентина Ґрещук). Сподіваємося, що на шляху майбутньої філологині буде ще не одне наукове напрацювання.