Формування компетентностей філолога є цілісним дидактичним процесом, у якому важливе місце посідає виробнича навчально-виховна педагогічна практика. Цьогоріч студенти Факультету філології проходили практику на базі ліцеїв м. Івано-Франківська (денна форма) та у закладах загальної середньої освіти Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської та Полтавської областей (заочна форма). Керівником практики була директорка навчально-наукового Інституту українознавства, доцентка кафедри загального та германського мовознавства Ґрещук Валентина Василівна.
Відрадно, що студенти отримали цінний досвід і діляться із великим задоволенням враженнями від проходження практики. Так, Юлія Гнатюк, студентка групи УМЛф-31 спеціальності 035 Філологія (українська мова і література) ІІІ курсу факультету філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, підкреслює важливість підготовки вчителя-філолога у матеріалах статті “Перші кроки у професії”, яку опублікувала газета “Освітянське слово” №16-17, 30 червня 2023 року.
Юлія зазначає, що “Практика – це важливий і цікавий етап у студентському житті, необхідний зв’язок між навчанням і професійною діяльністю, адже ми застосували свої знання та вміння у реальних умовах. Під час виробничої навчально-виховної педагогічної практики навчилися працювати в команді, взаємодіяти з колегами та керівниками, вирішувати проблеми, які можуть виникнути під час виконання завдань. Такий період у навчанні стимулює саморозвиток, креативне мислення та пошук нових рішень, що готує студентів до успішної професійної кар’єри в майбутньому”.