Виробнича навчально-виховна педагогічна практика на Факультеті філології 3 курс, денна форма

Сьогодні відбулася нарада з питань виробничої навчально-виховної педагогічної практики для студентів 3 курсу Факультету філології  спеціальностей 014 Середня освіта (Українська мова і література) та 035 Філологія (Українська мова і література), яку організувала і провела факультетська керівниця, директорка навчально-наукового Інституту українознавства, кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри української мови Валентина Ґрещук. Валентина Василівна окреслила основні завдання, які стоять перед студентами, наголосила, що практика є важливим сегментом навчання на Факультеті філології, закликала практикантів уміло використовувати на уроках української мови та літератури фахові компетентності, вдало послуговуватися інноваційними технологіями та ознайомила студентів із базами практик згідно з наказами.

Із початком виробничої навчально-виховної педагогічної практики привітав студентів декан факультету філології, доктор філологічних наук, професор Голод Роман Богданович, який наголосив, що практика в студентському житті – надзвичайно цікавий та відповідальний момент. Роман Богданович закцентував увагу на тому, що кожного року під час проходження практики студенти показують гарну фахову і методичну підготовку та побажав їм плідної роботи.

Із вітальним словом звернулася до студентів завідувачка відділу виробничої (навчальної) практики Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника – Василишин Ярослава Іванівна, яка детально розповіла про всі етапи проходження практики: обов’язкову документацію, відвідування, специфіку проведення уроків, можливі труднощі тощо.

Студенти не лише ґрунтовно ознайомилися з умовами проходження практики, а й отримали цінні поради від фахових методистів та методистів кафедри педагогіки і психології. Кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика Ковальчук Віра Миколаївна дала практикантам цінні поради щодо проведення виховної роботи як важливого сегменту навчання, розповіла про деталі оформлення конспекту виховного заходу. Кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри загальної та клінічної психології Хрущ Олена Василівна зосередила основну увагу на складанні психолого-педагогічної характеристики на учня та класний колектив. 

До студентів також звернулася провідна фахівчиня навчально-наукового Інституту українознавства, випускниця Факультету філології, магістр спеціальності 014. Середня освіта (українська мова та література) Рибчак Соломія, яка поділилася своїм досвідом проходження практик і побажала студентам успішної реалізації творчих задумів на цьому етапі.

Бажаємо нашим студентам незабутніх вражень від проходження виробничої навчально-виховної педагогічної практики та відчути впевненість у виборі своєї майбутньої професії.