Перші результати виробничої навчально-виховної педагогічної практики

Студенти-третьокурсники успішно проходять виробничу навчально-виховну педагогічну практику.

Нещодавно відбулася нарада щодо проходження  практики, яку організувала директорка нашого Інституту зі старостами підгруп УМЛс/о-31 та УМЛф-32 Факультету філології. Студенти ділилися враженнями про перший тиждень своєї роботи та обмінювалися здобутим досвідом за цей невеликий період часу.

Переповнена емоціями Мар’яна Стрілецька:

“Як виявилося, робота з ліцеїстами є дуже цікавою, укотре переконуємося, що не помилилися у виборі професії. Мені дуже пощастило, що я маю можливість проходити практику на базі ліцею N15 Івано-Франківської міської ради, де вже й працюю. Постараюся набратися хорошого досвіду роботи у вчителів-методистів (Надії Попадюк, Світлани Соловій), які люб’язно надають нам рекомендації. Окрилені та натхненні вже побаченим та почутим, упевнено рухаємося далі, до нових вершин!”

Із радістю хочемо повідомити, що маємо чималі успіхи: наша колега Оксана Блискун провела свій перший урок з української мови у 6-Б класі на тему “Відмінювання кількісних числівників”. Урок залишив лише позитивні емоції, Оксана відзначила, що учні виявились надзвичайно розумними, кмітливими і старанними, а працювати з ними – одне задоволення.

Василина Тимінська також провела свої перші уроки з української мови та літератури в 6-А класі. Досвід був надзвичайно цікавим та приємним. Василина намагалася максимально зацікавити учнів різноманітними завданнями, вправами, яскравими картинками. На уроці української мови учні засвоїли та закріпили тему: “Вживання числівників для позначення дат і часу”, а на уроці української літератури діти поділилися враженнями від прочитаної пригодницької повісті Л.Ворониної “Товариство Таємних Боягузів, або Засіб від переляку #9”.

Ольга Гризак провела урок з української літератури на тему ” Є. Гуцало “Лось”. Вічне протистояння добра і зла” в 5-Б класі , на якому практикантка з учнями поринули у світ дикої природи, де іноді панує жорстокість та байдужість з боку людини. Учні активно висловлювали свої думки, закликали берегти природу та її жителів, що дуже актуально в наш час.

Щиро сподіваємося, що ця практика стане для бакалавринь дуже корисною, адже вона сприяє формуванню і закріпленню інтересу до професії вчителя-словесника, а також формуванню педагогічних здібностей.